העברת חשבון חשמל

שאלות ותשובות

  • על השירות


    שימו לב - ע"י שימוש בשירות זה אתם מייפים את כוחנו לפעול מול משרדי הממשלה והרשויות בשמכם

    שירותי ההנגשה למשרדים ממשלתיים של חברתנו מאפשרת לכם להשאיר לנו את ההתעסקות הבירוקרטית. בין אם מדובר במילוי טפסים, בשליחת טפסים, בהגשת בקשות, בקראית והבנת הדקויות, בעבודה מול פקידי ממשל ובתהליכם נכונים, אנחנו כאן בשבילכם, להוריד מכם את ההתעסקות הטורדנית ולהשיב לעצמכם את השקט והזמן הפנוי.

    למען הסר ספק: מרבית השירותים הניתנים למי ששירת בצבא שירות מלא ניתנים בחינם מקצין העיר ו/או קצינת הקישור של יחידתכם. חברתנו מציעה שירות בתשלום לאנשים עסוקים ומטרתנו היא לטפל עבורכם בכל שיידרש ולחסוך לכם את ההתעסקות הכרוכה בכך.
    השירות כרוך בתשלום ובכל מקרה תחוייבו בדמי טיפול על סך 29 ש"ח, גם אם מסיבה כלשהי השירות לא יבוצע בפועל בשל אי תאימות בפרטים, פרטים חסרים, מידע שגוי וכו'

  • מי יכול לבצע את ההפעולה?



    החלפת שם לקוח יכולה להתבצע לבקשת הלקוח הנרשם בלבד. יש לסמן אישור הלקוח הנרשם לביצוע הפעולה

  • מה קורה בסוף התהליך?



    לאחר הזנת הפרטים אנו פונים בשמכם לחברת החשמל על מנת להחליף את המשלמים ולהעביר את חוזה החשמל על שמכם. לאחר מכן תקבלו מאיתנו מייל שהפעולה בוצעה, ואם הכל עבר כשורה תקבלו את חשבון החשמל שלכם על שמכם. אם יש בעיה כלשהי נדאג אנחנו או חברת החשמל לחזור אליכם.